تاریخچه


یکصد و ده سال تجربه سه نسل

دارایی سولیس بیش از آنکه مادی باشد معنوی است. ما هرآنچه که داریم را مدیون اعتباری هستیم که در طی سه نسل به دست آورده‌ایم. تعهد و حفظ ارزش‌های بنیادی در روابط کاری و حرفه‌ای، اولویت اصلی گروه سولیس است.در کسب و کار ما، ایمان و اعتقاد قلبی به ارزش‌های معنوی، مهمترین چراغ راه است؛ چراکه معتقدیم ایمان تضمین‌کننده‌ی سعادت دنیوی و اخروی است. ما در هر لحظه و هر مکان، چه در زندگی شخصی و چه در تصمیمات حرفه‌ای به اصول و ارزش‌های دینی پایبندیم.

تجارت در سولیس بر پایه‌ی روابط قوی و مستحکم بنا شده است. این همکاری‌ها برای سولیس ارزشمند هستند چراکه در پی فداکاری، شکیبایی و ایجاد چشم اندازهای مشترک پدید آمده‌اند. در باور ما، وفاداری و داشتن حسن نیت در ارتباط با شرکا و همکارانمان از جایگاه بالایی برخوردار است.

افرادی که در سولیس کار می‌کنند، از با ارزش‌ترین منابع این مجموعه هستند. در این راستا، ما بر اصول همکاری(کار گروهی) متقابل و جذب استعدادها متمرکز هستیم. اعتماد و توانمند سازی اعضای سولیس از طرفی به کیفیت خدمات ما می‌افزاید و از طرف دیگر فرصت‌های بیشماری را برای پیشرفت پیش روی کارمندان می‌گذارد.

۱۹۱۰ م
(۱۲۸۹ هـ ش)

تاسیس تجارتخانه گودرزی پور

حاج حسین گودرزی پور(۱۲۶۹-۱۳۵۴) اولین سنگ بنای کسب و کار خانوادگی را در بازار تهران گذاشت و خیلی زود به عنوان یکی از کسبه خوش نام این بازار شناخته شد.
نام ایشان بعنوان یکی از دیرپاترین نشان های تجاری ایران (از ۱۲۸۹هجری شمسی- ۱۹۱۰ میلادی) در زمینه مواد غذایی، بخصوص چای، زعفران و برنج در مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ثبت رسیده است.

توسعه کسب و کار

حاج محمدعلی گودرزی پور(۱۳۲۹-۱۳۸۱) کسب و کار خانوادگی را توسعه داد و با برند “هجرت” سال ها در بازار تهران فعالیت اقتصادی پدر را ادامه داد

۱۹۶۸ م
(۱۳۴۷ هـ ش)
۱۹۱۰ م
(۱۹۹۶ هـ ش)

نگرش نوین به کسب و کار

دکتر حسین گودرزی پور به عنوان نسل سوم مدیران کسب و کار، با نگرشی نوین به کسب و کار و توسعه برندهای Solace، Arkadas، VesiLi و … کسب و کار خانوادگی را توسعه و به موقعیت امروزی رساندند.